2024. október 4.
Visszatér a Nautica Magyarországra

Visszatér a Nautica Magyarországra

Az amerikai márka a tengeri stílus, a vitorlázás és a vízi sportok szerelmeseit célozza meg, fő törekvése, hogy a vízparti viseletet stílusossá tegye és sportos eleganciával töltse fel.

A Nautica David Chu nevéhez fűződik, aki 1986-ban álmodta meg a márkát, azzal az elképzeléssel, hogy a tengeri életérzést a mindennapi öltözködésbe integrálja. A Nautica tulajdonosa 2003-tól a VF Corporation lett, aki elérte, hogy a márka 2017-ben megjelenjen hazánkban is. Azonban a 2018-as tulajdonosváltás miatt, amikor az Authentic Brand Group lett az új tulajdonosa, a Nautica kivonult Magyarországról.

1986-ban 6 termékkel indult el a brand, mára viszont már több mint 35 kategóriával és 291 nemzetközi márkabolt tal büszkélkedhet. Az aktív stílust a kényelmesebb ruhadarabok jellemzik, amik könnyedén kiegészíthetik a mozgalmas életmódot követők ruhatárát. A márka rendelkezik klasszikus vonallal is, amit a merész színek és esztétikus ruhadarabok jellemeznek.

„A magyar közönség szerette ezt a márkát, és már számos pozitív visszajelzést kaptunk, hogy itthon is újra elérhető. A márka Magyarországra a nyári szezonban új férfi kollekcióval tér vissza, ősztől pedig további női darabokkal is kiegészül a kínálat” – mondja Kun Álmos, a Nauticát forgalmazó Dockyard marketing menedzsere.

A márka hisz abban, hogy a tisztább óceánok szebb világot teremtenek. A 2001-ben alakult Oceana elnevezésű szervezettel közösen indítottak egy kezdeményezést, amivel a Nauticától vásárlók az óceánok tisztán tartását tudják támogatni.

Megosztás

Hogyan együnk egészségesen a melegben?

Hello Trend

Hogyan együnk egészségesen a melegben?

  • 2024.06.13

Ahogy beköszönt a nyár, egyre több időt töltünk a szabadban, a hőség pedig megváltoztatja táplálkozási szokásainkat is. A melegben nemcsak hogy más típusú ételekre vágyunk, de a szervezetünk is másképp működik. Fontos tehát, hogy odafigyeljünk arra, mit, hogyan és mennyit eszünk. Ebben a cikkben összegyűjtöttük a legfontosabb tanácsokat a nyári táplálkozásról, az egészséges életmód legfrissebb trendjeiről és a bikiniszezonra való felkészülésről - a Fitein szakértői tippjeivel.

 

 

Hazai és nemzetközi szinten is egyre több a nappali bulizási lehetőség

Hello Trend

Hazai és nemzetközi szinten is egyre több a nappali bulizási lehetőség

  • 2024.04.15

A fiatalok és fiatal felnőttek, de az idősebb generáció is egyre inkább az éjszakai élet hagyományos keretein túlra nyit, és a nappali órákban keresik a szórakozás lehetőségeit. Mik a daytime bulik előnyei, miben másabb az éjszakai partiktól és hogyan reagálnak erre a társadalom különböző generációi?