Hello Mozaik
Tavaszi vitalizálás
- 2025.04.2
Az Armadillot választotta a Stühmer leadügynökségének, amely a vállalat online kommunikációjáért, kreatív kampányaiért, valamint influencer együttműködéseiért felel.
Sokan ismerjük a régi sztereotípiákat a szemüveggel kapcsolatban, és azokat a jelzőket is, amivel a szemüveges embereket illették. De vajon mennyire élnek még ezek napjainkban? Miközben világszerte emberek milliárdjai küzdenek látásproblémákkal, a szemüveg viselésével kapcsolatos attitűdök megváltoztak? Még mindig “ciki” vagy mára már a divat egyik fontos elemévé vált? Az Alensa ennek járt utána, és divatszakértőt is megkérdezett.
A zöldhályog, más néven glaukóma, egy súlyos szembetegség, amely maradandó látásvesztéshez vezethet. A megelőzés és a korai diagnózis kulcsfontosságú a sikeres kezeléshez. Erre hívja fel a figyelmet a Glaukóma Világhete, amelyet 2025-ben március 9–15. között tartanak. Egészségügyi intézmények és szervezetek világszerte csatlakoznak a kezdeményezéshez, hogy emlékeztessék az embereket a megelőzés fontosságára.
Kevés olyan autómárka van, mint az Alfa Romeo, amely egyben életstílust is kölcsönöz használójának. Több mint száztíz éves története során megannyi típussal rukkolt elő ez a márka, és mindegyik az utánozhatatlanul könnyed olasz életérzést közvetíti. Az alfások mind egy nagy olasz család.
© 2025 Minden jog fenntartva. | Impresszum | Médiaajánlat | Adatkezelés